Probelem ze znalezieniem części do Laguny 2.0 8V

Dodano: 10 kwietnia 2013 21:32
Nie bardzo wiedziałem jaki dać tytuł. W skrócie chodzi o to, że zostałem właścicielem Laguny I i na dzień dobry chciałem wymienić rozrząd. Mechanik zaproponował mi, żebym sam pojechał do sklepu i kupił a on tylko zamontuje. Tak też zrobiłem i okazało się, że rolka napinająca jest niewłaściwa. Żeby było śmieszniej za pierwszym razem, sprzedawca sprawdził model po numerze VIN i wyszło mu, że w tym aucie rolki nie ma. Po rozebraniu okazał się, że jest. Niestety nie zabrałem starej rolki więc nie było jak porównać. W warsztacie okazało się, że to nie ta rolka. Czy w Renaultach takie rzeczy to norma ?
Dodano: 11 kwietnia 2013 17:53
nie słyszałem żeby były jakies problemy z częściami do francuzów, samochód jak każdy inny, jak nie możesz sobie poradzić to zostaw to mechanikowi.
Dodano: 11 kwietnia 2013 21:41
Problemem nie jest dostępność części ale to, że katalogi są nieprecyzyjne. W sklepie gość zaklina się na wszystkie świętości, że jest kompetentny i nie chciał mniej naciągnąć ale zdarzają się sytuacje gdzie katalog przeszkadza tylko w znalezieniu części. Mówił, że wielu ludzi znając te problemy przyjeżdża z częścią na miejsce. Zawsze mnie zastanawiała kwestia, dlaczego mechanik nie chce zarobić na częściach i nie ciśnie na siłę aby to on zrobił zakupy. Teraz już wiem.
Dodano: 12 kwietnia 2013 12:17
To normalka i nie tylko u Renault, z innymi markami też jest taki problem, sam się tak nie raz przejechałam nawet na takiej głupocie jak klocki hamulcowe. Teraz zawsze zostawiam to mechanikowi, może ciut drożej zapłacę, ale przynajmniej nie trace czasu i nerwów na poszukiwaniach.
Dodano: 12 kwietnia 2013 19:56
W Renaultach to się zdarza. Dwa razy przerabiałem ten problem i za każdym razem zarówno sprzedający jak i mechanik byli bardzo zaskoczeni. Nawet ostatnio jak kupowałem korek to gość w sklepie przyniósł dwa i według katalogu oba mogły być montowane w moim samochodzie.

Powiązane artykuły