Jak instalacja do Pajero silnik 3.0
Dodano: 16 lutego 2013 20:40
Po długich poszukiwaniach jest. Zakupiłem sobie Pajero. Sprzęt jest do remontu ale niestety zabrakło funduszy na nówkę sztukę. Na dzień dobry chciałem wrzucić do niego instalację LPG. Kolega przekonuje mnie, żeby nie pchał się w koszty bo instalacja starego typu w zupełności temu autu wystarczy. Na pewno zaoszczędziłbym na tym jakieś 500 zł ale wszyscy do tego samochodu zakładają sekwencje bo jest pewniejsza. Macie może jakieś info co będzie lepsze ?
Dodano: 7 marca 2013 14:38
sekwencja na pewno będzie lepsza, więc jak masz kasę to załóż właśnie taką, ze zwykłą bym nie ryzykował, może chodzić ok, ale możesz miec tez sporo kłopotów, taki ryzyk fizyk, 500zł to nie jest duży pieniądz, więc czy warto ryzykować ? W końcu robisz to na lata.
Dodano: 7 marca 2013 18:00
Stanęło na tym, że będzie sekwencja ale nadal nie waham. Główne problemy jakie widzę to po pierwsze długi okres nagrzewania silnika. W poprzednich samochodach zdarzało się, że w zimie gasiłem silnik zanim jeszcze przeskoczył na gaz. Drugi problem to podobno nieco wyższe spalanie. Instalacja starego typu jest nieco oszczędniejsza (podobno) ale odbija się to na pracy silnika. Sekwencja weźmie więcej ale podobno lepiej się jeździ. Zobaczymy co jeszcze powie fachowiec od gazu i wtedy będę miał pełny obraz.
Pierwsza
Poprzednia
1
Następna
Ostatnia