Zgrzyty prz pełnym skręcie kół w Astrze

Dodano: 22 maja 2013 13:39
Witam! Jestem na tym forum pierwszy raz i potrzebuje pomocy, a sprawa dotyczy Opla Astry. Przy pełnym skręcie kół słychać głośne zgrzyty jakby metaliczne. Dzieje się tak przy pełnym skręcie w lewo i w prawo. Podczas jazy nie słychać nic niepokojącego ze strony kół, tylko przy pełnym skręcie. Co to może być?
Dodano: 22 maja 2013 18:18
To pewnie przegub. Jak prostujesz kierownicę to pewnie stukanie/zgrzyt ustaje ?!
Dodano: 23 maja 2013 15:10
Ustaje, tylko słychać przy skręcie, czy można jeszcze trochę pojeździć z walniętym przegubem, bo z kasą u mnie cienko i dopiero koło lipca będę mógł się tym zająć.
Dodano: 23 maja 2013 15:36
Osobiście wolałbym nie ryzykować jeżdżąc z uszkodzonym przegubem, pewnego dnia może ci koło zablokować i co wtedy? Radzę wymienić jak najszybciej.
Dodano: 23 maja 2013 19:13
ja na takim trzeszczącym przegubie jeździłem od października do kwietnia i nic się nie działo :)
Dodano: 24 maja 2013 14:43
Bardzo głupio zrobiłeś, bo jakby podczas jazdy koło ci się zablokowało, to dopiero tragedia by była. Takie rzeczy są bardzo niebezpieczne i nie można ich ignorować. Czekon, zajmij się tym jak najszybciej.
Dodano: 24 maja 2013 16:56
Bez paniki, jeśli zgrzyty/ stuki pojawiają się tylko przy maksymalnym skręcie i nie są bardzo głośne to można poczekać z naprawą. Ważne, żebyś obserwował postęp uszkodzenia, jak zauważysz, że jest gorzej, to trzeba jechać na wymianę i nie czekać.
Dodano: 25 maja 2013 21:44
Niestety wymiana jest konieczna ale też nie ma co straszyć wypadkiem. Przeguby się wybijają i trzeba je wymieniać. Tego nie da się przeskoczyć. Jeśli zrobisz to szybko unikniesz dodatkowych kosztów.

Powiązane artykuły