Tata motors
Zna ktoś tą markę samochodów. Dziś widziałem takie cudo i przyznam, że byłem w szoku. Na pierwszy rzut oka to jakieś popłuczyny po Oplu Corsa lub Citroenie C3. Auto wyglądało tak jakby każdy z jego elementów pochodził z zupełnie innego samochodu. Początkowo myślałem, że to jakaś bita i "tuningowana" Corsa. Z ciekawości zacząłem szukać info i widzę, że firma raczej oszczędza na projektantach i leci bryły z innych marek. Zna ktoś te samochody lepiej bo chętnie zapoznam się z opiniami.
Hindusi zabrali się za robienie aut. Teraz zresztą są właścicielami Land Rovera i Jaguara. Tata motors stał się sławny za sprawa produkcji najmniejszego samochodu świata. Ogólnie niektóre auta wyglądają dość ciekawie ale jak sprawdzają się w praniu, to nikt nie wie. Patrząc na stan infrastruktury i poziomu motoryzacji w Indiach czarno, to widzę.....
Hmm czy oni są sławni? Z tym bym się sprzeczał, bo jakoś nie widziałem jeszcze ani jednego tego modelu na drogach. Ssang Younga widziałem, ale tego modelu jeszcze nie. Czy zatem to świadczy o jego sławie?
Katalogowo internetowe info na temat tych samochodów mam i po tym co zobaczyłem to strach się bać. Niby fajnie, że ktoś na świecie robi takie perełki. Chyba dużo większą ciekawostką jest, że oni jako nieliczni na świecie stworzyli samochód na sprężone powietrze. Nazywa się toto Mini Cat i roz... system. Pomijając już wątek abstrakcyjnych pomysłów ciekawią mnie opinie użytkowników tych samochodów. Tu ich pewnie nie znajdę ale zastanawia mnie jaki bies szepcze do ucha człowiekowi który decyduje się na zakup czegoś takiego.
Przede wszystkim cena przemawia za zakupem, no i dość atrakcyjny wygląd. Jak popatrzysz na Xenon-a to wyglądem nic mu nie brakuje i jest bardziej europejski niż indyjski. Z tego co czytałem, to sprzedaż aut Tata Motors w Polsce rośnie i to dość szybko, więc za kilka lat mogą być tak popularne jak Ople czy VW.
Wyposażenie to jedno wykończenie i jakość do drugie. Chiński skuter też wygląda całkiem nieźle. W tych obecnych nawet można umyć plastik i nie pęknie. Problem zaczyna się jak się coś rozleci. Obejrzałem sobie ten samochód dość pobieżnie i przyznam, że analogi ze skuterem jest bliska prawdy. Być może za kilka lat hindusi nauczą się robić auta które będą mogły konkurować z BMW czy Audi nie mniej jednak w chwili obecnej, przegrywają nawet z wyśmianym w Polsce Fiatem.
Do tej dyskusji potrzebni są użytkownicy tych aut, bo tak, to jest tylko jałowa dyskusja niewtajemniczonych. Kiedyś sam uważałem, że inne marki poza Audi, BMW czy VW są mało warte, ale zdanie zmieniłem. Tak się składa, ze jeżdżę Dacią Ypsilon, która przez większą cześć społeczeństwa jest postrzegana bardzo negatywnie. Dla mnie to bardzo dobre auto, które ma duży potencjał. Ostatnio podczas rozmowy z sąsiadem usłyszałem, że Dacia to złom i szajs. Jak zapytałem dlaczego tak sądzi i czy miał doświadczenie z tymi autami - odpowiedział, że nie ale tak mówią ludzie. My tu też trochę zgadujemy, bo nikt z nas nie jeździ Tata Motors. Czas pokaże, czy Hindusi przetrwają na rynku pełnym zawirowań i wysokich wymagań. Ja patrzę na hinduskie auta z zainteresowaniem i powściągliwością.
Dacia Ypsilon ??
A merytorycznie- to głównie chciałbym poznać opinie użytkowników choć one też do końca nie są miarodajne. Ja jednak jestem bardziej powściągliwy niż zainteresowany. Według mnie to auto jest wizytówką kraju i odwrotnie. Po tym co się tam dziej trudno się spodziewać, żeby bez pomocy z zewnątrz byli w stanie stworzyć coś naprawdę wartościowego.
chyba chodziło ci o Lancie Ypsilon, nie wiesz czym jeździsz?
Swoją droga to ja tez nie ufałbym Hindusom, kupili Jaguara i Land Rovera i nic chyba dobrego z tego nie wyniknie. Jak zaczną modzić i kombinować to te marki szlak trafi. Jakby tak nową ryksze zaprojektowali to ja rozumiem, ale auta? Nie dla mnie to jest to skazane na porażkę.
Sprawdzałem waszą czujność He He He
Olek, a może ty Toyotą jeździsz? Sprawdź dokładnie bo coś mi mówi, że nie Dacia ani Lancia
Pierwsza
Poprzednia
1
Następna
Ostatnia