Łącznik tłumika Avensis

Mam tego typu problem: znajomy chce abym mu wymienił tłumik a właściwie łącznik tłumika. Tu zaczynają się schody. Według najlepszej mojej wiedzy to obecnie łączniki się spawa a koleś wymyślił sobie łącznik na zaciski. On twierdzi, że w ten sposób zaoszczędzi kilka zł na spawaniu. Spotkał się ktoś z takimi łącznikami ??
Czy spawany czy łączony na zaciski to jeden grzyb. Zaletą spawów jest szczelność układu. Jeśli wspawasz łącznik to masz pewność, że nic się nie odkręci, nie urwie itp. Jeśli spaw wykona fachowiec to na 100% dziura pojawi się obok spawu tym samym spraw będzie najtrwalsza częścią układu. Zaleta "złączek" jest szybkość i brak konieczności spawania. Niestety to rozwiązanie ma też wady. W trakcie użytkowania potrafi pojawić się nieszczelność.
nigdy nie uzyskasz takiego efektu jak w przypadku spawania, takie złączki bywają mocno uciążliwe, bo lubią się luzować, co do kasy, to bez przesady, nie jest to jakaś wielka suma i ja osobiście wolałbym wydać ździebko więcej ale mieć porządnie wykonaną robotę.
Dla mnie sprawa jest oczywista. Koszt spawania to 20zł a cala wymiana około 50. Tłumaczyłem gościowi, że przecież nie robi tego co pięć minut i prawdopodobnie ostatni raz będzie wymieniał ten łącznik. Stwierdził jak: "nie chcesz pomóc to mów a nie kombinujesz...". Faktem jest, że jak wezmę sprzęt na kanał to mogę mu to bez problemu pospawać ale on nie chce.
ja tez jestem za spawaniem, ale znam ludzi co mają złączki i sobie chwalą, jak koleś chce to wolna wola.
Nie wiem jeszcze jak to będzie wyglądało w praktyce ale wiem, że zaciski nie do każdego auta pasują. W niektórych samochodach jest za mało miejsca aby wsadzić taką obejmę lub sposób montowania to uniemożliwia. Jak patrzyłem w necie to niby do Avensisa są specyfikowane takie łączniki ale jak znam, życie to specyfikacja udzielana jest przez sprzedającego na licencji: "może się uda..."